23/6/13

III TORNEIG CARCASSONNE CIUTAT DE GAVÀ

Hola amics. Com veieu el III TORNEIG CARCASSONNE CIUTAT DE GAVÀ ja ha arribat. Aprofitem el començament de l'estiu per jugar a un dels nostres jocs preferits, i no només això sino  també per a competir i gaudir amb altres aficionats. Hi haurà premis pels campions i campiones i donat que l'important és participar, també hi  farem un petit sorteig entre tots els participants que gaudeixin amb nosaltres d'una tarda de joc i Sol.

El torneig es farà el proper dia 6 de juliol  de les 17hores fins aproximadament les 21h de la tarda. Jugarem a la Rambla al davant del   Casal Municipal Sant Jordi, Rambla Joaquim Vayreda, 31,  a 2 minuts de l'estació de Gavà.

Les inscripcions comencen el dia 24 de juny fins al 4 de juliol. Us podeu apuntar presencialment a La Casa Gran, C/Major 37 Gavà o mitjançant un  e-mail al correu: trencatlaclosca@trencatlaclosca.org.

Nosaltres ho organitzem però no seria possible sense la col·laboració de Devir, la botiga on-line Jugamos Otra?, la botiga de Barcelona JugarxJugar i la botiga Ziggurat Jocs de Castelldefels.

És una activitat oberta a tothom i gratuïta. Us esperem, animeu-vos.  

Hola amigos. Como veis el III TORNEO CARCASSONNE CIUDAD DE GAVÀ ya ha llegado.
Aprovechamos el comienzo del verano para jugar a uno de nuestros juegos preferidos y no solo eso sino  también para competir y disfrutar con otros aficionados. Habrá premios para los campeones y campeonas y dado que lo importante es participar un pequeño sorteo entre todos los participantes que disfruten con nosotros de una tarde de juego y sol.

El torneo se hará el próximo día 6 de Julio desde las 17h hasta aproximadamente las 21h de la tarde.
Jugaremos en la Rambla delante del Casal Municipal Sant Jordi, Rambla Joaquim Vayreda, 31, a 2 minutos de la estación de Gavà.

Las inscripciones comienzan el dia 24 de Junio hasta el 4 de Julio. Os podéis apuntar en persona en La Casa Gran, C/Major 37 Gavà o a través de un mail al correo: trencatlaclosca@trencatlaclosca.org

Nosotros lo organizamos pero no seria posible sin la colaboración de Devir, la tienda on-line Jugamos otra?, la tienda de Barcelona JugarxJugar y la tienda Ziggurat Jocs de Castelldefels.

Es una actividad abiertas a todo el mundo y gratuita. Os esperamos. animaos.

2 comentarios:

  1. Hola Gracias por vuestra labor, me gustaría tener mas información sobre próximas actividades.
    gracias!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Angel si quieres envianos tu dirección a trencatlaclosca@trencatlaclosca.org y te informaremos de las actividades. Gracias por seguirnos.

      Eliminar